Det finns tid för det också

 
Lyssnar på Robyn, dricker kaffe. Städar och packar. Funtar lite på om jag kanske har en liten släng av hjärnhinneinfammation. Hur som helst, jag åker till England idag. England, England, allas vårat England. Jag ska till Shipston-on-stour och äta middag hemma hos jordens bästa Max. Jag ska till Brighton, till London, kanske Portsmouth, kanske Peterborough. Och vet ni vem jag kanske ska träffa? Det är sickkk. Här är en ledtråd.
 
Var uppe med tuppen i morse, åkte och tog blodprov. Nu skiner solen på världens blåaste himmel och Robyn frågar sig om du kan förklara igen hur vi bara ska kunna vara vänner? Om du är på riktigt och inte låtsas så antar jag att vi kan hänga.
 
Okej, hjärnhinneinflammation vare
Ha en jättejättejättebra dag, hoppas den blir viktig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0