New York City

Tja.
 
Jag bor alltsa hemma hos en ex-supermodell och hennes miljardrika man i New York. New York New York New York. Huset har fyra vaningar och pa andra sidan gatan bor Sarah Jessica Parker. Nar jag vaknade i morse och hallde upp lite kaffe till mig sjalv stod en papparazzi utanfor fonstret. Igar fragade supermodellen, som nu ager en harsalong, ifall jag ville fa mitt har fixat. Jag sa ju sjalvklart ja trots att jag klippte mig for bara en manad sen. Kordes ivag till harsalongen och fargades och locakdes och tvattades av samme man som klipper Michelle Obama och Oprah Winfreys har. Gratis. Helt totalt javla gratis. 
 
Saaa... det ar vad jag haller pa med om dagarna. Gick ut och drack ol igarkvall tack vare supermodellens systerson som kanner alla i hela New York. Sag Grand Final i AFL och ratt lag vann. 
 
Hur coolt det an ar allting sa ar jag sjukt javla glad att min varld ar sa mycket mindre och anda sa mycket storre, att jag inte har varenda krona i varlden. New York ar sa himla haftigt, men jag tycker det ar en ganska karlekslos stad by the end of the day. 
 
Vi hors snart igen brothers
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer ta världen med storm lisa. fan vad jag älskar dig <3

2012-10-19 @ 09:00:02
URL: http://miilkas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0