Livin la vida loca

Hallå! Nu hade jag tänkt att uppdatera lite här vetnivad. 
Jag ligger för tillfället i min överslafsäng i en liten båtkabin med en kaffe på nattuksbordet. Små vågor guppar snällt utanför mitt fönster. Turkiet går bra. Jag jobbar lite, springer lite, tränar lite silver service. På torsdag mina vänner ska jag till inte mindre än till New fucking York. NEW FUCKING YORK! Jag får en resa betald av båten för att åka och leverera lite klänningar och har tre hela dagar att strosa omkring med min aussie, suga in världens huvudstad på dagarna och somna hemma hos en supermodell på kvällarna.
 
Anyway. Man vill ju inte skryta. Men...
 
KvIUVÄIÄUV B IGLHCJKV. JOCICI.  UTYTYDHVJVJVIYCJV KCIYCKH B JVJGHUGLJVHJYIFSDKÖ. KVUIJHC. VHFLUHCIHCIHCJH. NVIÖUYFOBJL JVHFTUDRSREQQH LÖML KÖJVILHCULHCHC B. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LJKGUIGYUFIYFTJBKO KBIOB. OIGIUGIUJOV BIOGUYFTDFDPK. PKÄLKKLJÖICYXTDULCHV BKBIBOJVJVJOVN.  NKBOVOJVJOBKNKBKBLJBLJB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0