Fjortonde september

 
Det är precis exakt prick två år sedan, kanske är det därför alla de där minnena dyker upp i mitt huvud så snart dagarna lugnar ner sig lite. Märker ni att man kan nästan känna lukten av höst nu? Det är bittersweet, för hösten luktar ju faktiskt rätt gott även om det är som att sugas ner i ett svart hål. Det var precis såhär det luktade för två år sedan, och jag kommer på mig själv med att vilja investera alla mina pengar i att bygga en tidsmaskin bara för att åka tillbaka två år och ge mig själv en lång kram. Säga till mig själv att det är lugnt.
 
Men det där var två år sedan, och tiden för två år sedan kommer aldrig mer tillbaka. Thank you oh sweet Lord for that.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0