Beauty

 
Mitt liv är allt bra kul. Säga vad man vill om det, men lustigt är det. Another day another drama. Sitter här och lyssnar på Paolo Nutini, Bob Dylan, Bon Iver, gamla Bruce. Kom hem från England idag efter en hektiskt vecka där borta. Har träffat så många människor, så många olika människor. Har ätit finmiddagar med förätter och vin, har varit på barbeques och druckit öl medan folk har rullat spliffar. Träffade Rob i Portsmouth och skrattar när jag tänker på det. Trillade i vattnet, Rob kom efter mig och slog sina armbågar blodiga. Life works in mysterious ways. Livets ingridienser kommer och går, utan att säga hej eller hejdå.
 
Hur som helst. Ska troligen snart tillbaka till Istanbul för att jobba på Achilles, le båt. Kan bli så att jag skjuter upp min resa till Australien en månad. Så ser det ut. Ska jag köpa vinterkappa eller flip-flops? Ingen aning. Ingen som helst aning. Är hemma minst en vecka nu i alla fall.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0