Another little piece

 
Så! På tisdag åker jag tillbaka till Istanbul för att jobba där i en månad. Jobba på den där båten. Minns när jag och Pelle steg ombord första gången, vi såg på varandra utan att säga nånting. Vet inte vad hon tänkte, men i mitt huvud fanns bara tre ord: OH MY GGGGOD. Kanske en av de bästa kvällarna i mitt liv. Eller vad säger jag? Helt klart topp 3. Hur som helst så ska den där båten bli mitt hem från och med tisdag och fyra veckor framåt.
 
Jag kommer hem igen den sextonde oktober. Hemma några dagar för att andas, tvätta och packa om, krama vänner, krama familj, säga hejdå. Har med andra ord just bokat om min resa till Australien, flyger inte dit förrän 21a. Möter upp the gang i Melbourne och lever livet i ett par veckor innan jag chillar vidare till Sydney för att söka bartender/yachtjobb och flyttar in i en lägenhet Bondi beach. Leker med Joel igen för första gången på 12 månader.
 
Zå zere ut.
Bit för bit
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0