Baby try not to fight




Hade i natt en jättelustig upplevelse. Vaknade av att min arm som jag låg på med hela min kroppstyngd ömmade lite, så skulle lyfta denna för att vända på min kudde och somna om. Det roliga var att min arm över huvud taget inte rörde sig när jag ville lyfta den. Så jag lyfte upp min arm med min andra och nöp mig själv i skinnet utan att känna någonting, försökte böja på fingrarna utan att de ens ryckte till. Försökte lyfta min arm, men den bara dinglade orörlig. Och jag med sömnförvirring i huvudet trodde att jag fått en stroke. Eller typ början på en hjärtinfarkt. Somnade om och tänkte att jag skulle ta tag i det där med stroken på morgonen. Och nu, när allt blod runnit tillbaka i min arm och den går att använda som vanligt, inser jag att om att det där kan hända endast genom att ligga på sin arm så måste jag nog börja dra ut och springa lite oftare.

Så nu vet ni det. Sing hallelujah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0