Your soul on fire

Gillar den här känslan av att sakta, sakta klättra tillbaka till normal levnadsstandard. Känslan av att sakta men säkert bocka av saker på listan, sakta men säkert komma någonstans. Jag jobbar lite i tennishallen, jag ordnar med konton och bankkort, jag bokar tid hos tandläkaren, jag söker jobb och skriver CV:n och samlar referenser och rekommendationer. Har sökt jobb och boende i Norge tillsammans med Victoria och allt går så mycket bättre än vad jag nånsin trott. Jag planerar och ordnar för tennisskolan samt tennistävlingen jag ska anordna i sommar, jag tvättar bord och stolar med varmt vatten och såpa på min balkong, köper frön som jag ska så och plantera där ute. Jag packar sakta men säkert upp mina väskor, äter havregrynsgröt och träffar människorna som det var länge sen jag träffade.

Det är vår! Våren jag längtade efter, min vår! Det är vår vår i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0