Varför kasta pärlor år svin

Hej.

Det är som såhär, att jag försöker få ordning på mitt liv. Jag är pank. Jag är förkyld. Jag är jet lag. Jag tror jag är en blivande hjärtekrossare. Jag behöver pengar men jag pallar inte jobba. Jag vill bli rik och göra karriär, men jag pallar verkligen inte jobba. Jag måste gå till tandläkaren. Jag måste börja träna. Jag måste laga min kamera.

Anyway. Det är påväg att bli vår, fast för mig har det precis blivit vinter. Jag mår mycket bra! Allt känns kul! Jag är på ruta ett igen och inget känns så motiverande som att stå just där. Fast helt ärligt så skulle jag behöva lite cash för att kunna ta mig nån annanstans... Nån som vet var de behöver en bartender?




Kommentarer
Postat av: melker

Eller så kan du gifta dig med en fragångsrik dagisvikarie!

2012-03-12 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0