Tjocktröjor till dig

Jasså. Så igår fixade jag min tand för SJUHUNDRAFEMTIO svenska riksdaler, sen åkte jag på arbetsintervju och fick jobb (tjoho!) och därefter träffade jag Melker. Vi drack cappuccinos, åt syltkakor och pratade om bland annat dinosaurier. En bra dag var det, om man bortser från de där sjuhundrafemtio kronorna som lämnade mitt konto på mindre än en sekund. Poff, sa det, sen var de borta och jag will never see them again.

Om ni tycker att allting här i min lilla blogg bara handlar om pengar och att jag verkar pengabesatt, så beror det nog bara på att jag är just pengabesatt.

Anyway. Imorgon kör jag första passet på Blekholmen restaurang & bar, spännande spännande. För övrigt har jag vart sjuk hela dagen och är så till botten uttråkad, är det någon som har någonting roligt att berätta? Saade och Sandén tillsammans igen? Anything? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0