Jag är ung och jag älskar att vara ung, jag är fri och jag älskar att vara fri


Finaste Edit och pissande Jocke


Viktor


Edit


Porriga Louie


Nassau, Bahamas


Finmiddag


Nystädat i rummet! (ett poäng till den som hittar Josefine)


Louise tyckte om bröst gjorde hon


Dricktor


St Maartens, Karibien




Ania och myself


Flygplatsstranden på St Maartens


Scotty, Ania och Jock med fina brännan




Picknick i hostelmiljö


Victoria, Ellinor, Ida och lilla Louie


Strandhäng


Ny på mig


Peter på tennisbanan


Liverpool - Cardiff på Irländska puben


Nya fina vänner, Breno och Márcio, från Brasilien och Portugal


Visade mina nya kunskaper




Frukost i Mexiko




Mexikansk solnedgång





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0