Did you make it to the milky way?



Jag hade sjukt kul igår kväll. Födelsedagsfirande för hela slanten, dansa dansa, shotta, krama på sånna man inte träffat på alldeles för länge, prata engelska, prata svenska, prata nån blanding, fira, sjunga, njuta. Sen var jag tvungen att hoppa ur taxin och gå en halvmil hem, men det var hur trevligt som helst för jag hade sällskap av en vän som spelade Regina Spektor, Oskar Linnros och Miami-nostalgi, som satte blommor bakom våra öron, sa "du borde alltid ha en blomma bakom örat", som promenerade med mig under hela tiden som solen gick upp fastän han mådde hur bra som helst, och jag - not so good. Sen däckade jag i mitt ensamma hus och vaknade just av att någon göteborgare ville veta var han skulle leverera mina 100 tennisbollar.

God morgon världen, nu kör vi vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0