Making love to a tonic and gin



Tjatja. Livet rullar på, himlen är helt blå idag. Igår åt jag födelsedagslunch på Kulturhusets tak tillsammans med min bror, köpte en fransk-svensk ordbok och jobbade hela kvällen. Åt idag frukost ute på trappan i solen. Jag har flingor, jag har fil, jag har bananer, jag har russin, jag har kaffe, jag har mjölk. Jag har allt jag behöver. Snart kommer min finvitaminkusin Maria hit för att luncha med mig, och ikväll kommer inte bara fem stycken hotta bartenderbrudar och bor hos mig för en helg, utan jag ska dessutom och fira en 20-årig Frida (och Mange) med grillning och öl. Det är kul. Jag har det bra.

Glöm inte karma, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0