Your crib and your cars



Alltså hörrnini, det här men att eftermiddagssova efter jobbet. Varför är det ingen som har berättat hur sjukt jävla skönt det är? Skäms på er för att hålla sådana guldklimpar för er själva. Det är i alla fall vad jag har gjort nu sista två timmarna. Sovit. Sådär som man gjorde när man var liten. Sådär helt avdäckad, helt underbart, helt medvetslös med balkongen öppen och mjukvind i hela rummet.

Skulle koka ägg i morse, och det gjorde jag också. Men jag åt dem inte, utan tyvärr brann de upp. Glömde dem nämligen på spisen då jag sprang iväg till jobbet och nu luktar det inte alls gott hemma hos mig. Det luktar verkligen så att man vill spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0