Plutt



Alltså, min lillebror är nog världens bästa. Han är så smart och klok och snäll och duktig och fundersam och värsta bra kompisen. Och han är söt som ett sommarsmultron och mysig som ett bomullslamm. Ikväll har vi spelat fotboll, tittat på tennis, gjort varm choklad, tänt ljus och sjungit med till roliga sånger, läst saga och bara kramats. Tror att det är pms, men jag vill typ gråta när jag tittar på honom, så bra är han. 

Det skär lite i hjärtat på mig när det blir så att jag kanske missar hans födelsedag nu på söndag. Han fyller hela 6 år! På måndag börjar han skolan! Det blir nämligen så att antingen åker jag till Istanbul på måndag och allting går enligt planerna, åker och är med aussieman, eller så åker jag redan på lördag för att jobba på yachten - MED GÄSTER PÅ.

Morfin. nu.  

Jag: Vad tror du att du får lära dig i skolan, Alfred?
Aldred: Fysik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0