Poäng



Jaha hörrnini, det här med att skaffa ipad sög ju för mitt bloggande. Sätter inte ens på datorn om dagarna. I och för sig kan man ju blogga från ipaden, men det känns lite tråkigt att inte kunna ha några bilder, och dessutom så autocorrectar den så jävla mycket att jag får tuppijuckjuck.

Det händer dock inte sådär jättemycket ändå som är värt att blogga om. Jag jobbar på dagis, har dock varit ledig hela två dagar i rad nu. Tog sjukledigt minsann. Känns som om jag lever i någon sorts bubbla, så trött. Måste ha ett miljöombyte för att rensa huvudet och få lite nya perspektiv, se om jag kan få bättre koll på läget. Det är tur att jag snart får åka till turkeeeeeyyyy.

Frågar mig liksom, med risk att typ låta självmordisk (det är jag inte, lovar), vad är meningen med livet egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0