Lyckan genom sorgen

 
Igår var en bra dag. En bra kväll. Jag promenerade med Camilla, och sedan gick vi och hämtade min favoritmänniska på skolan. Vi köpte kanelbullar och fyllde en termos med kaffe, satte oss i parken. Åkte ruschkana, gungade och pratade med andra små barn. Sen fick jag ett mail med en bild på mig och en annan person i en mycket olämplig pose från en suddig men rolig kväll, satte lite another-day-another-drama-touch på dagen och jag hamnade i trouble. Men det löste sig. Jag gillar bilden, min mamma suckade och skrattade. Sen kom det ett blombud med vita rosor och rosa liljor till mig.
 
På kvällen åkte jag in till stan och köpte världens tyngsta bok till min kurs som börjar om en månad. Den verkar jättebra och intressant! Jag och Mickis möttes upp och åt middag, drog till söder och drack vin, drog till Trädgården på enkla torsdagen och stod under Skanstullbron och lyssnade på live-musik som ekande mellan bropelarna. Fint var det. Sedan till Debaser för öl och tequila, och kvällen avslutades på Kelly's där allting blev lite suddigt. Kul kväll i alla fall. Sprang hem i regnet.
 
Inte lika fullspäckad dag i dag direkt! Vaknade 11 men lyckades inte ens ta mig ner till undervåningen och de lockande Alvedonisarna. Lite lättiättlätt huvudvärk idag... Somnade om, vaknade 14. Här sedan dess gått omkring i mjukis-outfit och pendlat mellan sängen och köket. Tröttitrötttrött. Imorgon jobb, söndag jobb, måndag England.
 
ta hand om er
på riktigt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0