Jag nästan dog



Oooohhh dear. oh dear oh dear oh dear. Hade min första lediga dag efter 14 arbetsdagar igår. Firade med att städa hela huset, åka till IKEA och sedan grilla med nyhemkomna far och bror. Åkte sedan in till staden för att vina med Frida och Mange, efter att ha läst sms-konversationen från gårdagskvällen minnns jag att det var en riktigt bra och välbehövlig kväll. Dessutom ringde mannen från andra sidan jordklotet och undrade ifall jag skulle vilja flytta med honom till New York och börja jobba på en yacht nästa vecka. Lite snabba kast här i livet. Men så blev det inte. Kul att tänka tanken och känna känslan dock. Väckte lite liv i dammiga tankar som går. Kul kul.

Såååå. Jobb idag. Jobb imorgon 8.00-15.45 och sedan 17.00-0.30. Sen tisdag 7.30-16.30. Om jag överlever ska jag även jobba resten av hela veckan. Nu orkar jag inte tänka på det mer.

2 år idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0