Det du ger



Hej alla vänner. Jag fixar och trixar med både det ena och det andra och det tredje och det fjärde. Åker till Istanbul en liten sväng om två, tre veckor och håller på att fixa visum till Australien. Jag och Joel har just dealat att vi tillsammans ska road trippa upp från Melbourne till Sydney och det ska bli så jävla fett. Det ska bli görakul.

Hur som helst så ska jag få en Ipad och sen ska jag med hjälp av den plugga Kommunikation, ledarskap och hälsa på distans från Aussie-land. Sätta igång hjärnan igen. Där vare nära att jag stavade "hjärnan" "gärnan". Ni förstår vad jag menar. Hur den än stavas så behöver den sättas igång.

Allting förändras, allting rör sig, och det är bra, så länge det rör sig framåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0