Catch me I'm ballin'

Ber om ursäkt för en ofantligt ouppdaterad blogg. Den föregående veckan har liksom varit lite helt kaotisk sådär. Snittat 5 timmar sömn per natt och magsårsproducerat. Tror jag behöver lite semester! Kanske får ta och dra tillbaka till Miami trots allt. Så himla utbränd.

Nej, men idag kommer faktskt Lovisa till min stad och ingen nyhet skulle kunna vara bättre! Jag ska få äta lunch med en av världens bästa och då har man ju inte mycket att klaga på en kall med solig dag som denna. Så jag har en klänning med hjärtan på, skinnjackan och turkost nagellack, kaffe i min komönstrade mugg, Paolo Nutini i högtalarna = helt redo för denna måndag.

Men vilken sjuk längtan jag har fått efter Asien. Nån som är på att dra dit?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ses i vietnamn den 10 maj babe!

2012-04-05 @ 15:51:59
Postat av: Anonym

vi ses i vietnamn den 10 maj babe!

2012-04-05 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0