Cool cats



Så var det 8 dagar kvar innan jag flyr landet. Jag är fortfarande supernyfiken på vilka ni är som läser denna lilla harmlösa blogg, jag har bara koll på tre-fyra av er! Vore hemskt trevligt ifall ni ville säga hej.

Idag är det lördag och ikväll ska jag fira min syssling Tyra som fyllt arton, och dessutom kommit in på Oxford University. All respekt till henne. Så jätteduktig. Solen skiner idag, jag har till och med suttit ute på balkongen, och är det såhär svensk höst skulle se ut så skulle det nog inte vara några problem! Nu äre ju tyvärr inte så. Som tur är finns det andra ljusa platser på jordklotet.

Imorgon är det söndag och då ska jag jobba 14,5 timmar i sträck. All respekt till mig för det.

Kommentarer
Postat av: Moa

Lisa vi måste ses innan du åker!

2011-09-24 @ 18:59:38
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0