Wow wow wow



Idag gick jag upp i ottan (i fucking ottan menar jag då, typ 8!) för att äta frukost med min mamma. Var på gymmet redan klockan tio och gick därifrån nöjd med blossande kinder. Drack kaffe och läste början av min nya bok "kåt, glad och tacksam" medan klockan inte ens hade hunnit bli vad den är då jag vanligtvis går upp om dagarna. Köpte mandelmassa, blockchoklad, grädde och mandlar och gjorde årets första julgodis. Kokade knäck och hällde upp segtkladdigt sådant i små miniformar tills jag blev galen på det. Gick till jobbet, skrattade mig hela vägen hem vid Pelles sida. Kommer hem mitt i natten, smyger in i huset, hänger upp kappan så tyst jag kan, klappar på min katt och på min huvudkudde ligger en liten lapp där det bara står "Älskar dig! Puss Mamma". Hon är den bästa jag vet. Hon är bäst. Tack för min mamma.

Livet är väl förjävla bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0