Puss och hej




Okej, så tillbaka till verkligenheten. Tillbaka till spända axlar och att behöva ställa klockan. Men jag tycker faktiskt om att jobba. Jag tycker om att tjäna mina egna pengar. Jag tycker om att jobba ihop mina egna saker. Jag gillar att kunna unna mig saker och veta att det är jag som unnar mig vad det nu än är. Faktum är att jag jobbat och tjänat mina egna stålar sedan jag var 14 bast. Det känns bra. Såhär är det: jag gillar pengar. Stäm mig.

Och medan jag sakta med säkert får tillbaka någon sorts ekonomi så ska jag också få tillbaka någon sorts fysik. Så nu bär det iväg till gymmet. Puss på er, ta väl hand om era vackra själar och kroppar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0