Gå på



Så underbart att ha en blogg som man kan få mata med bilder på sig själv. ♥

Anyway. Imorse när jag vinklade upp min persienne var det totalt supergrådimmigt ute. Regn i gasform. Mikroregndroppar som chillar runt och bara snackar med varandra i luften och inte alls har så bråttom ned till marken. Ni förstår. Så jag beslöt mig för att jag kunde sova ett par timmar till. Var länge sen jag sovit så djupt och gott. Antingen är det mörkret eller ett sömnunderskott från Malta, men kära nån vilken sovkapacitet jag har. Herre, vilka jobbiga ord jag har använt hittills... supergrådimmigt. Mikroregndroppar. Sovkapacitet.

Anyway. Jag är så sjukt nöjd med att bara gå omkring här i Stockholm och liksom mest bara existera. Lunka runt, jobba lite, gymma lite, träffa lite fina vänner. Att inte ha så bråttom med att varken gå och lägga mig på kvällen eller att gå upp på morgonen. Har hört mig själv säga "jag är fan riktigt nöjd med livet just nu" minst två gånger bara idag. Riktigt nöjd med att jag får höra mig själv säga så. Det förtjänar jag. Och du. 

Puss och godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0