Detta fält måste fyllas i




Tja. Igår tog jag en öl med min partner in crime Camilla. Det var mycket trevligt, och Cam var snyggare än vad jag kan beskriva med ord i sina sjukt sassy nya shorts. Nu ska jag lämna gettot och ge mig in till stan för att möta upp Moa! Luncha på söder ska vi göra, som riktiga hipsters. Eller så.

Förresten, på Malta träffade jag och Pelle en kille som hette Luke. Han var ute på välgörenhetsppdrag eftersom hans mamma dött i cancer/överdos, han hade suttit i fängelse för misshandel och en kväll slutade det med att jag stod i en kvart och skrek "FUCK OOOOOFFFFF!!!!!" till honom. Jaja. Jag har på mig hans råsnygga tröja i alla fall.

Livet leker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så klockren bild!

2011-11-21 @ 17:27:12
URL: http://blueberrymoon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0