Kom kom kom



Tjappa. Nyss hemkommen från staden efter en trevlig kväll som innehöll både öl, vin och bögklubb, lite cigg, massa schalger och flyt med hemfärden. Fick till och med dansa lite såhär på en måndag. Skrev till min man på andra sidan jorden, och log då lite samtidigt som klumpen i magen gjorde sig påmind. Konstigt det där. Tog en lussebulle fastän mamma har sagt att jag blir arvlös om jag gör det (I'm such a wiiiiild animal!), kokade lite Cozy Christmas och satte mig här. Imorgon är det lucia. Mina vänner, hoppas ni ser massor av ljus i detta mörker. Det finns ju där liksom. Idag, tisdag, är det 24 dagar tills jag åker. Det är ett av mina ljus. Godnatt på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0