Everything I cherish





Kaffe, färskpressad apelsinjuice och choklad. Mmm, livet är fint. Ikväll ska jag på bio och se "En dag" tillsammans med snygga Felicia. Annars blir det jobb hela långa helgen. Jippi. Imorgon jobbar jag 11.00-0.30. Och det kan verka tungt, men då får vi ha i åtanke att Pelle jobbar 8.30-0.30 och plötsligt känns mina arbetstider inte så farliga. Sovmorgon och allt.

Kommer ibland att tänka på, ofta när blicken sveper förbi min världskarta på väggen, hur så många av mina vänner är så långt borta. Lovisa känns långt borta, hon är högt uppe och har redan snö i Boden. Joel och Henke är i fucking Indonesien (fast Henke har kommit hem ryktas det om!). Mange och Frida är i Australien, chillar på Fiji och grejer. Pelle drar till Israel av alla ställen. Hur coolt som helst. För trots att jag saknar dem alla som en liten balle, så skulle jag bara säga KÖÖÖRRR!!!! ifall de frågade mig ifall jag tyckte de skulle åka iväg nånstans.

Nu: mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0